facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 31. 5. 2006

InterSystems jmenuje nového marketingového ředitele

Mengel_Peter_622.jpgPeter Mengel se ujímá všech marketingových aktivit společnosti InterSystems ve střední a východní Evropě. Peter Mengel je strategický a provozní marketingový expert s mnohaletou zkušeností v oboru IT. S využitím svých rozsáhlých znalostí a schopností bude prosazovat marketingové aktivity amerického prodejce databázových a integračních technologií v oblasti střední a východní Evropy.

Nový marketingový ředitel dostal za úkol rozšířit vedoucí postavení postrelačního databázového řídícího systému Caché v oblasti integrovaných databází a zvýšit tržní podíl Ensemble na integračním trhu. Předtím, než začal pracovat pro InterSystems, byl Peter Mengel provozním ředitelem BindView v Německu a ve Francii. Tato softwarová firma (nyní součást společnosti Symantec) se zaměřovala na řešení v oblasti IT pro uplatňování bezpečnostní politiky, zajištění souladu s předpisy, odhalování a zabezpečování zranitelných míst, správu a konfiguraci sítí a řízení přístupu. Kromě toho působil Peter Mengel také v několika řídících funkcích ve společnostech Hummingbird, Software AG, Sybase, a Dell.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.