facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 12. 2005

Interoute otevírá v Praze nové centrum

Společnost Interoute oznámila otevření nového centra podpory zákazníků v Praze. Tento krok podpořil pokračující expanzi sítě Interoute ve východní a střední Evropě a zdvojnásobil počet primárních center podpory zákazníků v Evropě.

V novém pražském centru bude pracovat 150 odborníků v oblasti služeb zákazníkům a prodeje, kteří se budou zpočátku soustředit na zákazníky ve střední a východní Evropě a na dalších rozvíjejících se trzích. Existující centrum služeb zákazníkům v Ženevě se bude soustředit na zavedené trhy a na nový byznys společnosti Interoute v oblasti hostingu. Interoute zachová provozní centrum v Londýně.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.