Aktuality -> Komunikace a sítě - 26. 6. 2006

Internetové telefonování dostupné i z mobilních telefonů

Volny_Nokia_626.jpgPoprvé v České republice lze volat z mobilního telefonu přes internet. VOLNÝ se stal prvním telekomunikačním operátorem v České republice, který představil integrované řešení internetové a mobilní telefonie. VOLNÝ oznámil, že nabízí internetové volání se službou VOLNÝ TelefoNet na nejnovějších mobilních telefonech NOKIA řady E. VOLNÝ začal poskytovat služby internetového volání s použitím vysokorychlostního připojení a IP či klasických telefonů zhruba před rokem. Doposud však na trhu chybělo multimediální zařízení, které by umožňovalo konvergovat mobilní a pevnou telefonní linku.

První mobilní telefony podporující tyto služby jsou zařízení NOKIA řady E, nabízené jako „mobilní telefony pro manažery“. Řada zahrnuje pokročilé telefony E60 a E61. VOLNÝ TelefoNet s mobilními telefony NOKIA E je výborným řešením spojujícím mobilní a internetovou komunikaci pro jednotlivce i firmy, kteří chtějí využívat pevnou linku mimo domov či kancelář. Řešení mobilní kanceláře je vhodné také jako součást komplexních řešení komunikační infrastruktury ve velkých firmách.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.