facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 10. 2005

Internetová telefonie pro firmy – ePhone

ČESKÝ TELECOM na veletrhu Invex 2005 představil službu internetové telefonie pro firmy – ePhone. Služba ePhone integruje veškerou hlasovou komunikaci ve firmě do aplikace Microsoft Outlook 2003. Umožňuje použít Outlook nejen pro mailovou korespondenci, ale také pro telefonování. Jde o komplexní řešení, vyvinuté ve spolupráci se společnostmi Microsoft a media-streams.com. Služba ePhone je určená pro zákazníky z řad středně velkých firem a korporací. Vhodná je také v prostředí firmy s více pobočkami, protože umožňuje kompletní integraci hlasových i datových sítí. Služba ePhone se integruje do prostředí Microsoft Exchange, ale je možné ji provozovat i bez tohoto serveru.

Díky ePhone mohou firmy snížit náklady na hlasové služby. Hovory mezi jednotlivými uživateli v síti zákazníka jsou s minimálním zpoplatněním a telefonie se stává součástí IT infrastruktury. Uživatelům služba ePhone umožňuje evidovat si hovory, lépe je plánovat, přiřazovat k jednotlivým e-mailovým zprávám nebo kontaktům. Mezi podporované služby patří přidržení/přepínání hovoru, zobrazení čísla či jména volajícího, seznamy hovorů, možnost více hovorů současně, konferenční hovory, integrovaný záznamník, interní/externí přesměrování podle pravidel nebo hlasitý příposlech hovoru.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.