- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 10. 2005
Internetová telefonie pro firmy – ePhone
ČESKÝ TELECOM na veletrhu Invex 2005 představil službu internetové telefonie pro firmy – ePhone. Služba ePhone integruje veškerou hlasovou komunikaci ve firmě do aplikace Microsoft Outlook 2003. Umožňuje použít Outlook nejen pro mailovou korespondenci, ale také pro telefonování. Jde o komplexní řešení, vyvinuté ve spolupráci se společnostmi Microsoft a media-streams.com. Služba ePhone je určená pro zákazníky z řad středně velkých firem a korporací. Vhodná je také v prostředí firmy s více pobočkami, protože umožňuje kompletní integraci hlasových i datových sítí. Služba ePhone se integruje do prostředí Microsoft Exchange, ale je možné ji provozovat i bez tohoto serveru.
Díky ePhone mohou firmy snížit náklady na hlasové služby. Hovory mezi jednotlivými uživateli v síti zákazníka jsou s minimálním zpoplatněním a telefonie se stává součástí IT infrastruktury. Uživatelům služba ePhone umožňuje evidovat si hovory, lépe je plánovat, přiřazovat k jednotlivým e-mailovým zprávám nebo kontaktům. Mezi podporované služby patří přidržení/přepínání hovoru, zobrazení čísla či jména volajícího, seznamy hovorů, možnost více hovorů současně, konferenční hovory, integrovaný záznamník, interní/externí přesměrování podle pravidel nebo hlasitý příposlech hovoru.


Díky ePhone mohou firmy snížit náklady na hlasové služby. Hovory mezi jednotlivými uživateli v síti zákazníka jsou s minimálním zpoplatněním a telefonie se stává součástí IT infrastruktury. Uživatelům služba ePhone umožňuje evidovat si hovory, lépe je plánovat, přiřazovat k jednotlivým e-mailovým zprávám nebo kontaktům. Mezi podporované služby patří přidržení/přepínání hovoru, zobrazení čísla či jména volajícího, seznamy hovorů, možnost více hovorů současně, konferenční hovory, integrovaný záznamník, interní/externí přesměrování podle pravidel nebo hlasitý příposlech hovoru.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |