Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 10. 2005

Internetová telefonie pro firmy – ePhone

ČESKÝ TELECOM na veletrhu Invex 2005 představil službu internetové telefonie pro firmy – ePhone. Služba ePhone integruje veškerou hlasovou komunikaci ve firmě do aplikace Microsoft Outlook 2003. Umožňuje použít Outlook nejen pro mailovou korespondenci, ale také pro telefonování. Jde o komplexní řešení, vyvinuté ve spolupráci se společnostmi Microsoft a media-streams.com. Služba ePhone je určená pro zákazníky z řad středně velkých firem a korporací. Vhodná je také v prostředí firmy s více pobočkami, protože umožňuje kompletní integraci hlasových i datových sítí. Služba ePhone se integruje do prostředí Microsoft Exchange, ale je možné ji provozovat i bez tohoto serveru.

Díky ePhone mohou firmy snížit náklady na hlasové služby. Hovory mezi jednotlivými uživateli v síti zákazníka jsou s minimálním zpoplatněním a telefonie se stává součástí IT infrastruktury. Uživatelům služba ePhone umožňuje evidovat si hovory, lépe je plánovat, přiřazovat k jednotlivým e-mailovým zprávám nebo kontaktům. Mezi podporované služby patří přidržení/přepínání hovoru, zobrazení čísla či jména volajícího, seznamy hovorů, možnost více hovorů současně, konferenční hovory, integrovaný záznamník, interní/externí přesměrování podle pravidel nebo hlasitý příposlech hovoru.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?