facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 8. 2007 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Internet z elektrické zásuvky - 200 Mb/s

Zyx_PLA-400_734.jpgProduktová řada ZyXEL Powerline nabízí řešení pro domácí síť při využití stávajících elektrických rozvodů. Díky pokročilé technologii HomePlug AV umožňuje PLA-400 přenášet data až rychlostí 200 Mb/s. Díky tomu je možné sdílet síťové zdroje a využívat přístup na internet pomocí bezpečného a vysokorychlostního datového spojení vedeného stávajícími elektrickými rozvody. Použití technologie QoS dělá z PLA-400 ideální řešení pro domácí přenos HDTV a streamování VoIP. Díky 128bitovému šifrování (AES) poskytuje PLA-400 bezpečné připojení k internetu a eliminuje bezpečnostní hrozby při sdílení síťových zdrojů. Instalace je snadná, jediné, co musí uživatel udělat, je zapojit PLA-400 do elektrické zásuvky a začít používat.

Specifikace:
  • Síťový standard: HomePlug AV 200 Mb/s
  • Počet zařízení v síti: Podpora až 64 Powerline zařízení komunikujících v jedné síti
  • Modulace:
    • OFDM Symbol Modulation
    • Podpora QAM 256/64/16, DQPSK, DBPSK a ROBO Carrier modulation schemes
    • Frekvenční pásmo: 2 MHz ~ 30 MHz
  • Pokrytí: až 450 m2
  • Zabezpečení: 128bitové AES šifrování

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.