facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 5. 2005

Intentia podepsala dohody s IBM a Symphony Services

Společnost Intentia International informovala, že podepsala finální smlouvy se společnostmi IBM Svenska a Symhony Service Corp. Smlouvy se týkají spolupráce v oblasti zákaznické podpory a vývoje produktů. Tato spolupráce umožní společnosti Intentia zajistit vyšší kapacitu pro vývoj softwarových aplikací a posílit oblast podpory zákazníků. Podepsání předběžných dohod s oběma společnostmi oznámila Intentia již 24. února tohoto roku. Podle těchto dohod poskytne IBM společnosti Intentia externí personální zdroje pro oblast vývoje produktů a Symphony Services pro oblast vývoje produktů i zákaznické podpory. Platnost obou smluv byla stanovena na pět let.

Podepsané dohody jsou součástí transformačního plánu, který Intentia schválila v červenci loňského roku. Vyžádají si určitou reorganizaci oblastí výzkumu, vývoje a podpory zákazníků společnosti Intentia. V těchto oblastech Intentia v současné době zaměstnává 452 vlastních lidí a předpokládá, že celkový počet externích pracovníků pro tyto oblasti by měl činit zhruba 250. Již dnes přitom v IBM a Symphony Services pro společnost Intentia pracuje více než 70 lidí.

 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.