Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 10. 2013

Intel uvádí na trh svůj první LTE modem

Společnost Intel uvedla na trh své 4G LTE řešení, které funguje v různých režimech a ve více pásmech. Řešení nabízí plynulou konektivitu napříč sítěmi 2G, 3G a 4G LTE, podporuje simultánně až patnáct LTE pásem a stejně tak podporuje funkci hlasových hovorů po LTE (VoLTE). Intel XMM 7160 je vybaven konfigurovatelnou RF architekturou, v reálném čase operuje s algoritmy pro envelope tracking a ladění antény, což umožňuje efektivní vícepásmové konfigurace, prodlužuje životnost baterie a umožňuje globální roaming v LTE sítích v rámci jednoho SKU. Platforma Intel XMM 7160 se v současné době nachází v LTE verzi Samsung GALAXY Tab 3.



Intel rovněž rozšířil své portfolio řešení pro připojení ke 4G LTE. Společnost představila PCIe M.2 moduly pro 4G tablety, ultrabooky a zařízení typu “dva v jednom“, stejně jako integrovaný radio-frekvenční (RF) transceiver SMARTi m4G. Tyto moduly umožní obohatit nejrůznější zařízení o vícemódovou (2G/3G/4G LTE) datovou konektivitu. Modul Intel M.2 podporuje až patnáct frekvenčních pásem LTE a tak umožňuje globální roaming. Vedle toho jsou tyto moduly, které jsou rovněž vybaveny podporou globálních navigačních satelitních systémů (GNSS), postavené na řešení Intel CG1960 GNSS.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.