facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2006

Integrované SIP řešení pro kontaktní centra

Siemens a Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, vzájemně propojily své technologie za použití nové generace protokolu SIP, který slouží k realizaci hlasového přenosu pro IP telefonii. Integrace se dotýká řešení Siemens HiPath 8000 Real-time IP System a portfolia aplikací pro řízení kontaktních center Genesys 7.

Obě jmenovaná řešení jsou založena na platformě SIP. Na trhu tak bude k dispozici jednotná a centralizovaná platforma kontaktního centra a komunikačního řešení pro velké společnosti. Cílem spolupráce je umožnit firmám, které užívají platforem HiPath 8000 a Genesys 7, stavět na investicích do existujících komunikačních infrastruktur. Řešení je vytvořené tak, aby umožňovalo migraci na platformu SIP postupně. Rozšíření nové generace SIP řešení tak může být provedené v rámci celé IP infrastruktury společnosti.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.