Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2006

Integrované SIP řešení pro kontaktní centra

Siemens a Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, vzájemně propojily své technologie za použití nové generace protokolu SIP, který slouží k realizaci hlasového přenosu pro IP telefonii. Integrace se dotýká řešení Siemens HiPath 8000 Real-time IP System a portfolia aplikací pro řízení kontaktních center Genesys 7.

Obě jmenovaná řešení jsou založena na platformě SIP. Na trhu tak bude k dispozici jednotná a centralizovaná platforma kontaktního centra a komunikačního řešení pro velké společnosti. Cílem spolupráce je umožnit firmám, které užívají platforem HiPath 8000 a Genesys 7, stavět na investicích do existujících komunikačních infrastruktur. Řešení je vytvořené tak, aby umožňovalo migraci na platformu SIP postupně. Rozšíření nové generace SIP řešení tak může být provedené v rámci celé IP infrastruktury společnosti.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.