facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 6. 2012

Infor posiluje svoji pozici v odvětví pohostinství

recepce.jpgInfor tento týden oznámil akvizici společnosti Easy RMS, která působí v oblasti poskytování SaaS softwaru pro řízení příjmů v segmentu pohostinství. Podle vlastního vyjádření chce Inforu tímto krokem posílit svoji pozici poskytovatele komplexních aplikačních sad v tomto odvětví a systém Easy RMS doplní řešení Infor10 Hospitality.

„Easy RMS je ideálním doplňkem systémů Infor a její cloudová si strategie skvěle rozumí s produktovou strategií Infor v odvětví pohostinství,“ uvedl k akvizici Stewart Applbaum, senior viceprezident a generální manažer v oblasti pohostinství společnosti Infor. „Infor stále hledá nové způsoby, jak nabízet své produkty a zdroje zákazníkům a zájemcům z odvětví pohostinství a pomoci jim řídit růst příjmů při zlepšené ziskovosti. Easy RMS je pro tyto účely vhodným řešením,“ dodává.

Systém Easy RMS pomáhá optimalizovat cenotvorbu pokojů , maximalizovat obsazenost a ziskovost. Obsahuje funkcionality pro řízení příjmů s podporou procesů recepce, rezervace, úklidu, správy zařízení, řízení událostí, prodeje a marketingu, lidských zdrojů a dalších, které jsou dostupné jak v cloudu tak on-premise.

Podle vyjádření Inforu získají zákazníci Easy RMS í přínosy z tohoto partnerství díky síle a stabilitě společnosti Infor, která je třetím největším poskytovatelem podnikových aplikací na světě se zaměřením na produktové inovace zvyšování a zákaznické hodnoty. Vedle toho zákazníci budou moci využívat oceňované služby podpory Xtreme Support.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.