Aktuality -> IT Business - 18. 11. 2011

Infor podporuje odvětví poskytování servisních služeb

Společnost Infor ohlásila akvizici nové produktové řady společnosti Single Source Systems. Získaná produktová řada zahrnuje řešení Service Management Plus (SM-Plus), SM-Plus Mobile a Workbench Suite. Začlenění těchto produktů do nabídky řešení Infor pomůže podnikům především z řad dealerů, distributorů a výrobců prostřednictvím přímého vztahu se společností Infor a těsného spojení produktů Single Source a Infor. SM-Plus umožňuje společnostem poskytujícím servisní služby vyrábět, distribuovat a servisovat komplexní a nákladná zařízení a zároveň řídit celý servisní cyklus daného zařízení. SM-Plus Mobile dovoluje technickým pracovníkům v terénu využívat notebooky či další mobilní zařízení ke vzdálenému přístupu ke kritickým informacím typu konfigurace zařízení, historie incidentů, historie servisních zásahů, stavu servisních smluv a dostupných náhradních dílů. Workbench Suite dovoluje uživatelům konsolidovat na rolích postavené obrazovky, výkonnostní metriky, navigační zástupce, průvodce procesními postupy a pokročilé vyhledávací/reportovací nástroje do jednoho snadno dostupného úložiště.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.