Aktuality -> IT Business - 9. 3. 2017

In-memory databáze SAP HANA bude dostupná i na platformě Google Cloud

SAP - GoogleSpolečnosti SAP a Google oznámily uzavření strategického partnerství, jehož prvním hmatatelným výsledkem je zpřístupnění in-memory databáze SAP HANA na cloudové platformě Google Cloud Platform (GCP). SAP a Google také oznámily společné úsilí na propojení aplikací SAP a G Suite včetně Gmail a Google Calendar s cílem nabídnout svým zákazníkům větší flexibilitu. Do Google Suite a GCP bylo už také integrováno řešení SAP Cloud Platform Identity and Access Management (IAM).



Součástí partnerství v oblasti propojení cloudových platforem obou společností bude také dostupnost SAP Cloud Platform (což je služba typu PaaS), na Google Cloud Platform (služba typu IaaS). Zákazníkům to nabídne možnost vytvářet podnikové cloudové aplikace za využití různých kombinací služeb a nástrojů pro programování z obou platforem, tedy GCP a SAP Cloud Platform.

Bernd Leukert, člen představenstva SAP, navíc okomentovat partnerství s Google slovy: „Dnešní oznámení je teprve začátek. SAP a Google budou spolupracovat také v oblasti strojového učení. Víc o této spolupráci odtajníme na květnové konferenci SAPPHIRE NOW.“ Brzy se tedy dozvíme víc.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.