facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 4. 2007

Implementace komunikační infrastruktury v ČSOB

csob_sit_717.jpgSpolečnost Telefónica O2 Czech Republic a společnost NextiraOne Czech dokončily projekt implementace moderní komunikační infrastruktury do nového centrálního sídla ČSOB v Praze 5. Celé řešení, poskytnuté formou „O2 Managed Service“ a založené na produktech společnosti Cisco, tvoří ucelený IP systém pro zabezpečení telefonního a datového spojení, přenosu videa a mobilních komunikací prostřednictvím Wi-Fi. Hlavním úkolem bylo implementovat nové komunikační technologie, které budou odpovídat současným trendům a nárokům zaměstnanců v komunikaci se zákazníky, ale i mezi sebou navzájem. Byl kladen důraz na to, aby implementovaná technologie umožnila budoucí rozvoj banky s ohledem na měnící se telekomunikační prostředí.

Základem implementovaného řešení je robustní a plně zabezpečená IP síť, včetně připojení LAN sítě v budově NHQ do pražské metropolitní sítě ČSOB, bezdrátové infrastruktury (WLAN), která slouží jednotlivým uživatelům jako sekundární přístupové médium k informačnímu systému ČSOB. Komunikační infrastruktura musí rovněž zajišťovat bezproblémový provoz stávajících aplikací informačního systému ČSOB založených na protokolech IP a IP multicast. Přínosem celého řešení je spojení veškeré komunikace, tj. datových a hlasových sítí, do jediného proudu.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.