facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 26. 3. 2010

Imation představil multi-terabytové pásky

Imation rozšiřuje své produktové portfolio o datové pásky s terabytovou kapacitou: kazety Imation Ultrium L TO5. Datové kazety Imation LTO jsou optimalizovány pro vysokou datovou kapacitu a výkon s vysokou spolehlivostí. Nejnovější generace datových pásek LTO5 nabízí kapacitu 1,5 TB (3 TB komprimované), a přenosovou rychlost až 280 MB/s. Novou vlastností páté generace LTO jsou funkce rozdělování datového prostoru pásky s možností zašifrování ukládaných dat na hardwarové úrovni.


Výrobcem patentovaná technologie Tera Angstrom zahrnuje tři unikátní kroky při výrobě pásek, které významně zlepšují povrch pásky a poměr signálu k šumu (SNR), což vede k omezení výskytu chyb, zvyšuje produktivitu a výkon.
Patentovaná západka drží unášeč pásky na svém místě, kazetu těsně uzavírá, zamezuje průniku prachu a nečistot dovnitř kazety. Třídílná cívka rovnoměrně omezuje mechanické namáhání pásky a ve srovnání dvoudílnými cívkami udržuje pásku plochou. Speciální proces zápisu servo stop pak optimalizuje navádění pásek a napomáhá přesnému zápisu/čtení dat, umožňuje zlepšit poměr PES (Position Error Signal) k minimalizaci chyb při navádění pásek a zvyšuje celkový datový tok.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.