Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 10. 2011

IGNUM rozšiřuje nabídku SSL certifikátů

Společnost IGNUM doplňuje nabídku SSL certifikátů o produkty certifikačních autorit Thawte, GeoTrust a VeriSign. Společně s certifikáty RapidSSL nyní portfolio nabízených SSL certifikátů pokrývá všechny úrovně zabezpečení webových stránek. SSL certifikáty, vydávané jednotlivými certifikačními autoritami, se liší především ve způsobu verifikace (ověření domény, organizace nebo rozšířená validace), platnosti pro jednu nebo více domén (subdomén) a rovněž i zárukami, které certifikační autorita poskytuje. Nejvyšší úroveň zabezpečení a důvěryhodnosti nabízejí SSL certifikáty vydané společností VeriSign, nejuznávanější certifikační autoritou na světě. Dle použité verze certifikátu poskytuje VeriSign garanci až 1 250 000 dolarů. Certifikáty VeriSign jsou standardem například v bankovním sektoru.



Kvalitní úroveň zabezpečení poskytují SSL certifikáty Thawte a GeoTrust, určené pro profesionální nasazení při zajištění ochrany serverů, autentizace uživatelů i ochrany soukromí.

 

Nejdostupnější cestou k nasazení SSL zabezpečení webu představují certifikáty RapidSSL. Certifikáty RapidSSL jsou vhodné například pro zabezpečení intranetu a další běžné použití. Jejich získání je velmi snadné, spočívá pouze v jednoduchém ověření vlastnictví domény prostřednictvím e-mailu.

 

Všechny nabízené SSL certifikáty lze využití u všech variant hostingových služeb IGNUM včetně nejnovějšího cloudového hostingu WEBCLOUD.CZ.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.