Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 6. 2005

Ignum nabízí Cold Fusion hosting

Nabídka webhostingových služeb na stránkách www.ignum.cz se rozrostla o novou technologickou platformu ColdFusion. Serverové řešení z dílny Macromedie poskytuje nástroje pro rychlý vývoj a provoz dynamických webových aplikací. Platforma ColdFusion, v poslední verzi s označením MX7, se vyznačuje především robustním, ale snadno pochopitelným skriptovacím jazykem. Druhým znakem je jednoduché připojení k lokální i vzdálené databázi. Tyto vlastnosti umožňují vývojářům rychle vytvářet komplexní webové dynamické aplikace.

Zajímavostí nového řešení jsou vestavěný vyhledávací modul, doplňky pro tvorbu grafů, integrace dokumentů ve formátech PDF a Flash Paper a také možnost generovat formuláře ve formátech DHTML, XML a Flash. Součástí platformy je rovněž podpora standardů .NET a Java. U Ignumu je možné provozovat webové stránky a dynamické aplikace na platformě ColdFusion v rámci virtuálního hostingu. Cena pronájmu je 550 korun měsíčně.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.