- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (21)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (25)
- CRM (47)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (15)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (83)
- HRM (25)
- ITSM (5)
- MES (30)
- Řízení výroby (45)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (23)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM ... (36)
- Dodavatelé CRM (34)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (33)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (23)

















IFS posiluje postavení na trhu akvizicemi
Společnost IFS, která je dodavatelem různých typů podnikových informačních systémů, oznámila dokončení akvizice dvou britských společností mplsystems Ltd. a Field Service Management Ltd. Posiluje tak v oblasti IT řešení pro kontaktní centra a řízení pracovníků v terénu. Klíčové produkty obou společností plánuje IFS úzce integrovat do svého portfolia podnikových aplikací.


„Tyto dvě akvizice ještě více upevní naši pozici v sektoru řízení služeb. Nyní máme nejucelenější a nejpropojenější nabídku řízení služeb na trhu.“ řekl k akvizicím Fredrik vom Hofe, viceprezident skupiny pro rozvoj podnikání ve společnosti IFS.
Společnost Field Service Management, která působí především ve Spojeném království, je specialistou na implementaci řešení pro řízení služeb v terénu. Její tým odborných konzultantů přes řízení služeb se připojí k provozu společnosti IFS ve Spojeném království a podpoří její růst v tomto regionu. Obě společnosti spolu v minulosti již spolupracovaly, když se společnost Field Service Management účastnila při největších implementacích IFS v oblasti řízení služeb ve Spojeném království.
Druhá pohlcená společnost mplsystems, která má rovněž sídlo ve Spojeném království, vyvíjí a implementuje softwarové řešení pro kontaktní centra. Ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner byla označena za „vizionáře“ pro západní Evropu zásluhou své koncepce kontaktního centra jako služby a jako významný hráč vyplňující mezery na trhu díky svému CRM centru pro zapojení zákazníků.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Formulář pro přidání akce
28.6. | Simulate at the Speed of Design |
21.9. | ATCx Praha 2023 |