- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
IFS posiluje postavení na trhu akvizicemi
Společnost IFS, která je dodavatelem různých typů podnikových informačních systémů, oznámila dokončení akvizice dvou britských společností mplsystems Ltd. a Field Service Management Ltd. Posiluje tak v oblasti IT řešení pro kontaktní centra a řízení pracovníků v terénu. Klíčové produkty obou společností plánuje IFS úzce integrovat do svého portfolia podnikových aplikací.


„Tyto dvě akvizice ještě více upevní naši pozici v sektoru řízení služeb. Nyní máme nejucelenější a nejpropojenější nabídku řízení služeb na trhu.“ řekl k akvizicím Fredrik vom Hofe, viceprezident skupiny pro rozvoj podnikání ve společnosti IFS.
Společnost Field Service Management, která působí především ve Spojeném království, je specialistou na implementaci řešení pro řízení služeb v terénu. Její tým odborných konzultantů přes řízení služeb se připojí k provozu společnosti IFS ve Spojeném království a podpoří její růst v tomto regionu. Obě společnosti spolu v minulosti již spolupracovaly, když se společnost Field Service Management účastnila při největších implementacích IFS v oblasti řízení služeb ve Spojeném království.
Druhá pohlcená společnost mplsystems, která má rovněž sídlo ve Spojeném království, vyvíjí a implementuje softwarové řešení pro kontaktní centra. Ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner byla označena za „vizionáře“ pro západní Evropu zásluhou své koncepce kontaktního centra jako služby a jako významný hráč vyplňující mezery na trhu díky svému CRM centru pro zapojení zákazníků.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |