- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
IFS posiluje postavení na trhu akvizicemi
Společnost IFS, která je dodavatelem různých typů podnikových informačních systémů, oznámila dokončení akvizice dvou britských společností mplsystems Ltd. a Field Service Management Ltd. Posiluje tak v oblasti IT řešení pro kontaktní centra a řízení pracovníků v terénu. Klíčové produkty obou společností plánuje IFS úzce integrovat do svého portfolia podnikových aplikací.


„Tyto dvě akvizice ještě více upevní naši pozici v sektoru řízení služeb. Nyní máme nejucelenější a nejpropojenější nabídku řízení služeb na trhu.“ řekl k akvizicím Fredrik vom Hofe, viceprezident skupiny pro rozvoj podnikání ve společnosti IFS.
Společnost Field Service Management, která působí především ve Spojeném království, je specialistou na implementaci řešení pro řízení služeb v terénu. Její tým odborných konzultantů přes řízení služeb se připojí k provozu společnosti IFS ve Spojeném království a podpoří její růst v tomto regionu. Obě společnosti spolu v minulosti již spolupracovaly, když se společnost Field Service Management účastnila při největších implementacích IFS v oblasti řízení služeb ve Spojeném království.
Druhá pohlcená společnost mplsystems, která má rovněž sídlo ve Spojeném království, vyvíjí a implementuje softwarové řešení pro kontaktní centra. Ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner byla označena za „vizionáře“ pro západní Evropu zásluhou své koncepce kontaktního centra jako služby a jako významný hráč vyplňující mezery na trhu díky svému CRM centru pro zapojení zákazníků.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |