facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 5. 2010

IFS je hlavním partnerem 7. ročníku

mezinárodní konference Svět informačních systémů 2010

ifs-logon.gifLetošní, již 7. ročník konference o podnikových systémech a moderním řízení pod názvem „Svět informačních systémů 2010“ se bude konat ve dnech 16. - 17. září 2010 v Brně v hotelu Voroněž. Hlavním partnerem této konference je společnost IFS, přední výrobce a dodavatel ERP Aplikací.


„Naše ERP řešení IFS Aplikace, jehož nejnovější verze bude na konferenci SIS prezentována, představuje sadu velmi moderních nástrojů pro podporu rozhodování nejen v oblasti řízení výroby,stále potřebnějšího projektového řízení ale také obchodu, marketingu či financí.
Jako nadstavbu pro IFS Aplikace, představíme také, spolu s naším implementačním partnerem společností Altec, nástroj APIS, který umožňuje manažerské pohledy na ekonomiku, efektivitu a kvalitu nejen výrobních procesů,“ uvádí Zdeněk Fous, ředitel společnosti IFS Czech. „Možnost prezentace na tomto fóru, které má již svou tradici a jméno v odborné veřejnosti i akademické sféře, je dobrou příležitostí výměny informací o nejnovějších trendech v oblasti ERP systémů a v neposlední řadě i možnost předání praktických zkušeností všem zájemcům o rozvoj a růst jejich společnosti.“

Mezinárodní konference Svět informačních systémů je největší pravidelnou odbornou akcí pro širokou veřejnost zabývající se aktuálními tématy z oblasti podnikové informatiky a managementu. Konferenci každoročně pořádá Centrum pro výzkum informačních systémů – odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci, letos poprvé ve spolupráci s brněnským vydavatelstvím CCB a Fakultou podnikatelskou při VUT v Brně. Více informací naleznete na www.svetis.cz.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.