Aktuality -> IT společnost - 10. 10. 2016

IDC má nového Country Managera pro Českou republiku a Slovensko

Do společnosti IDC v Praze k 1. září nastoupil Petr Říha jako nový Country Manager pro Českou republiku a Slovensko. Petr je velmi dobře obeznámen s odvětvím ICT z perspektivy poskytovatele IT řešení, uživatele i organizace veřejné správy. Vybudoval si rozsáhlou síť kontaktů a vztahů a má bohaté zkušenosti s řízením, poradenstvím, prodejem, rozvojem obchodu a marketingem. Petr přichází do IDC ze společnosti Avaya, kde téměř 3,5 roku pracoval jako Channel Account Manager pro ČR a SR. Předtím zastával různé vyšší manažerské pozice na Ministerstvu vnitra ČR (agenda elektronizace veřejné správy) a ve společnosti Microsoft (poradenství a marketing). Petr bude řídit obchodní aktivity IDC v České republice a na Slovensku se zvláštním důrazem na prodej a rozvoj obchodu v klíčových oblastech naší činnosti. V souladu se strategií IDC ve střední a východní Evropě se zaměří na consulting, výzkum a vybrané prioritní konference. Zvláštní pozornost bude věnovat dalšímu rozvoji nové služby pro IT odborníky IT Executive Program (IEP).



Petr přebírá vedení country management role od Dalibora Šidla, kterému se (spolu s jeho týmem) podařilo během uplynulých 2 a ¾ roku významně posílit pozici IDC v ČR a SR. Dalibor se bude nadále věnovat své roli obchodního ředitele ve střední a východní Evropě, Rakousku a Izraeli, které se ujal v dubnu 2016.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.