facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 26. 10. 2009

ICQ podporuje platformu Windows Mobile

Mobile ICQ

ICQ pokračuje v rozšiřování mobilních IM služeb přidáním platformy Windows Mobile mezi podporované mobilní operační systémy. ICQ nabízí verzi pro Windows Mobile, stejně jako všechny ostatní verze ICQ, uživatelům ke stažení, instalaci a použití zdarma (možnost zpoplatnění přenosu dat by si uživatelé měli ověřit u místních operátorů). Tato služba je k dispozici v německém, ruském, českém a anglickém jazyce. Služba prošla beta testováním a inovačními procesy a nyní je nabízena pro verze Windows Mobile 5, 6, 6.1 a 6.5.



Uvedení ICQ pro Windows Mobile doplní oficiální plnou verzi ICQ pro již existující platformy iPhone a BlackBerry. Pro uživatele ICQ je mobilní verze IM zajímavá také tím, že nabízí plynulé přepínání mezi počítačovou a mobilní verzí ICQ. Plně vybavená verze ICQ pro Windows Mobile umožňuje uživatelům měnit jejich status, spravovat seznam kontaktů a aktualizovat uživatelské rozhraní a další klíčové funkce známé z počítačové verze ICQ.

 

ICQ pro Windows Mobile lze stáhnout z webových stránek ICQ na adrese: http://www.icq.com/download/wireless/mobile_cz.html.

 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.