facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 6. 10. 2011

ICQ Mobile pro Symbian

ICQ rozšiřuje svou podporu Mobile Instant Messagingu (MIM) uvedením nové verze pro mobilní zařízení postavené na platformě Symbian. Uvedením ICQ Mobile pro Symbian ICQ zpřístupňuje mobilní službu IM pro významný počet mobilních uživatelů v České republice s velkou základnou mobilních telefonů na trhu. ICQ Mobile pro Symbian je plně funkční a umožňuje uživatelům daleko více, než si jen vyměňovat zprávy na cestách. Software umožňuje vyjádřit svoji osobitost s využitím řady možností osobního nastavení. A co víc - ICQ Mobile pro Symbian dovoluje ICQ uživatelům přístup k jejich oblíbeným funkcím, včetně nálady, více účtů a nastavení ochrany osobních údajů. ICQ Mobile podporuje také přímé sdílení fotografií a MP3 záznamů mezi přáteli v reálném čase a multi-tasking - ICQ Mobile pro Symbian běží na pozadí.



ICQ Mobile pro chytré telefony Symbian, který je ke stažení zdarma, se tak zařazuje k mobilním ICQ platformám pro iPhone a Android - ve více jazycích, včetně němčiny, češtiny, angličtiny, ruštiny a hebrejštiny. ICQ Mobile pro Symbian rovněž nabízí plnou integraci s Jabber sítí, včetně Google Talk, LiveJournal a VKontakte.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.