facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 11. 2010

ICQ bez nutnosti instalace

i v mobilních webových prohlížečích

ICQ uvádí službu Mobile-Web Chat, která nabízí velké možnosti v oblasti univerzálního přístupu k ICQ na cestách, protože spolupracuje téměř s každým mobilním zařízením. Služba ICQ Mobile-Web Chat je postavena na technologii mobilního prohlížeče, která zpřístupňuje ICQ chat také pro ty mobilní uživatele, kteří si nemohou instalovat aplikace přímo na svých telefonech. ICQ Mobile-Web Chat je optimalizován pro mobilní prohlížeče, pro pomalé datové připojení a je zdarma (poplatky mohou být účtovány za mobilní přenos dat). ICQ Mobile-Web Chat lze spustit z telefonu na: m.icq.com a je k dispozici v anglickém, německém, ruském, českém a hebrejském jazyce.



ICQ Mobile-Web Chat je jednoduchý na používání a dovoluje snadný přístup. ICQ uživatelé s ním získají výhody díky populárnímu sociálnímu nástroji: integrovanému facebookovému chatu, který dovoluje zůstat v kontaktu s přáteli na Facebooku z ICQ a umožňuje přístup ke „Kanálům přátel“, což je služba kombinující aktualizace statusů přátel z Facebooku, twitteru, flickru a YouTube na jednom displeji.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.