facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 4. 2011

ICQ 7.5 uvádí vylepšené komunikační služby

ICQ uvádí novou verzi ICQ 7.5 nabízející vylepšené možnosti komunikace a osobní přizpůsobení ICQ klienta. Nově aktualizovaná služba audio a video chatování ve vysoké kvalitě je nyní doplněna o plné zobrazení přímo z ICQ klienta. Paleta více než 80 nálad s galerií barev, pokročilé možnosti pro vyhledávání přátel a rychlejší přístup k on-line hrám pro zábavu bez hranic. Všechny důležité komunikační nástroje jako video chat, hlasové volání, SMS nebo instant messaging jsou integrovány do ICQ 7.5.



Díky zpětné vazbě od uživatelů ICQ zlepšila živé video chatování. Účastníci chatu jsou nyní viditelní v režimu celé obrazovky a živý video chat může být spuštěn snadno a rychle z ICQ klienta. Tímto způsobem je možné také nahradit telefonní hovory, protože uživatelé mohou být ve spojení kdykoliv, kdekoliv a zůstat v kontaktu se svými přáteli, příbuznými nebo obchodními partnery.

 

Funkce Nálady se vrací - malé barevné ikony, pomocí kterých můžete vyjádřit svojí osobní náladu. Nová galerie nabízí více než 80 různých ikon, stačí kliknout přímo na ICQ klienta a zobrazí se nálady, které byly naposledy použity. ICQ uživatelé mohou přepínat mezi různými náladami a rozhodovat se, které ikony popisují jejich náladu.

 

ICQ 7.5 rovněž nabízí nové symboly soukromí, které pomáhají upravit uživatelům své seznamy kontaktů. Symboly vám ukážou, které z vašich kontaktů jsou blokovány, které kontakty jsou neviditelné, atd. Tyto nové ikony jsou prezentovány přímo vedle profilového obrázku v seznamu ICQ kontaktů. Další novinka - některé z možností v hlavním menu lze použít, i když jste offline.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.