facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 23. 2. 2005

IBM Workplace Collaboration Products

IBM oznámilo nový přírůstek do rodiny produktů Workplace. IBM Workplace Collaboration Services (WCS) je jednoduché a integrované prostředí týmové spolupráce, které uživatelům umožňuje efektivně spolupracovat na různých úrovních interakce, pomocí flexibilního, na procesoru založeného, cenového modelu. V dnešním typickém pracovním prostředí je úspěšné zvládnutí pracovních úkolů závislé na mnoha různých formách komunikace: počítač, telefon, video a osobní interakce. Z odezvy zákazníků IBM zjistilo, že organizace potřebují více individuálně přizpůsobené, návazné pracovní prostředí, kde týmová spolupráce během denních aktivit a procesů probíhá v jedné linii.

IBM WCS je postaven na SOA (Service Oriented Architecture) poskytující předpřipravené, opakovaně použitelné služby týmové spolupráce. Tato architektura maximalizuje organizační produktivitu, umožňuje lehce změnit a spravovat požadavky na doručení té správné kombinace komponent i přes různorodost klientů, kteří sahají od individualit až k týmům.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.