Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 6. 2006

IBM uvádí desetigigabitový ethernet blade switch

Společnost IBM uvedla první desetigigabitový ethernet blade switch na trhu, který vyrábí ve spolupráci se společností Blade Network Technologies (BLADE). Zároveň představila nové otevřené funkce pro správu systémů IBM BladeCenter. Přepínač Nortel 10G Uplink Ethernet Switch Module for BladeCenter poskytuje převratný výkon pro aplikace s vysokými nároky na přenosové pásmo, například „on demand“ video, televizi přes IP (IPTV), důležité podnikové aplikace a další aplikace, které jsou provozovány v reálném čase. Nový switch je určen pro systémy BladeCenter, BladeCenter H a BladeCenter T.

Switch poskytuje zákazníkům praktické funkce a vlastnosti včetně tří portů 10gigabitového uplinku s celkovou propustností 90 gigabitů za sekundu v plném duplexu. Dále nabízí zdokonalené zabezpečení se snadno konfigurovatelnými přepínači druhé a třetí vrstvy a také lepší zajištění kvality služby s priorizací přenosových front. Nortel 10G Uplink Ethernet Switch Module pro BladeCenter by měl být k dispozici od června 2006.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.