Aktuality -> Hardware - 16. 6. 2005

IBM představuje server s architekturou X3

IBM rozšiřuje svou řadu serverů s technologií eServer X3 Architecture o nový model IBM eServer xSeries 460 pro vysoce škálovatelná prostředí s nepřetržitým provozem. Základní konfiguraci serveru x460 představuje cenově dostupný čtyřcestný model, který lze snadno škálovat na 32procesorovou konfiguraci v osmi šasi. Zákazníci tak mohou flexibilně rozšiřovat kapacitu podle rostoucích potřeb.

X3 Architecture, uvedená v únoru, je výsledkem tříleté vývojové práce v hodnotě sto miliónů dolarů, jejímž cílem bylo přinést do serverů xSeries s 64bitovými procesory Intel Xeon MP funkce inspirované počítači mainframe a špičkovou sofistikovanou technologií. x460 s podporou dvoujádrových serverů nabízí zvýšenou škálovatelnost, výkonné procesory s větší vyrovnávací pamětí, bohatě rozšiřitelnou paměť a sběrnice, snadnou správu systému a simultánní podporu 32bitových a 64bitových aplikací. Je určen pro provoz databází a aplikací ERP nebo CRM, konsolidaci serverů a specializované aplikace pro různé vertikální trhy. X3 Architecture poskytuje až o 60 procent vyšší výkon osmicestných konfigurací než předchozí generace systémů s procesory Intel Xeon MP. Umožňuje firmám simultánně provozovat nativní a virtualizované 32bitové a 64bitové aplikace a rychleji zpracovávat ohromné objemy dat.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.