facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 9. 2005

IBM nabízí v Brně perspektivní pracovní příležitosti

Společnost IBM významně rozšiřuje své aktivity v České republice a posiluje své brněnské centrum služeb. Centrum, které bude hrát pod názvem Integrated Delivery Center (IDC) klíčovou roli v servisní síti společnosti IBM, bude na základě strategických změn a celosvětové konsolidace a integrace zákaznických center IBM poskytovat nejširší okruh komplexních služeb v oblasti strategického outsourcingu a vzdálené správy informačních technologií po celém světě.

IBM v současnosti intenzivně oslovuje budoucí pracovníky IBM Integrated Delivery Center. V Brně IBM nepostaví jen novou budovu. Nové servisní centrum znamená také vytvoření stovek pracovních příležitostí. Noví pracovníci budou pracovat pro největší technologickou společnost na světě, která se stále více soustřeďuje na poskytování služeb. Získají tak možnost osvojit si nejvyspělejší standardy, pracovat s nejnovějšími technologiemi, nástroji a procesy, což bude klást vysoké nároky na jejich odbornou úroveň a neustálé doplňování znalostí. K tomu přispívá i několikatýdenní vzdělávací program, který organizuje oddělení IT Education Services IBM Česká republika v prostorách IDC a partnerů IBM v Brně.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.