- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
IBA CZ slavnostně otevřela nové kanceláře v Praze
Společnost IBA CZ slavnostně otevřela své nové kanceláře v Praze, do kterých se přestěhovalo jak vedení společnosti, obchodní, marketingové a účetní oddělení, tak i vývojové centrum. IBA CZ je součástí nadnárodní aliance IBA Group a specializuje se na poskytování komplexních služeb v oblasti zakázkového vývoje softwaru zejména v oblastech podnikových portálů, mobilních aplikací, řešení pro správu dokumentů, CRM, Identity Managementu a Business Intelligence. V Praze má kanceláře od roku 1999. Své působení v ČR postupně rozšířila také do Brna a Ostravy. Celkem má IBA CZ přes 120 kmenových zaměstnanců.


Slavnostního otevření nových prostor se zúčastnilo mnoho významných hostů z komerční sféry i státní správy. Sergei Levteev, předseda představenstva IBA Group, a Aleš Hojka, výkonný ředitel společnosti IBA CZ, slavnostně přestřihli pásku, čímž oficiálně otevřeli prostory nových kanceláří.
Aleš Hojka ve svém úvodním projevu mimo jiné řekl: „Přesun do větších prostor pro nás byl nezbytností. Kapacita bývalých kanceláří již nebyla dostačující, a to především kvůli rozšiřujícím se službám ve všech oblastech našeho portfolia tak, abychom našim zákazníkům poskytli řešení, která nejlépe vyhovují jejich potřebám. Z nových prostor jsme upřímně nadšeni, mimo jiné i proto, že v nich můžeme organizovat firemní akce, což pro nás vytváří nové příležitosti.“
Po zahajovacím ceremoniálu hosté absolvovali prohlídku nových prostor s moderními telekonferenčními zařízeními, zasedacími místnostmi vybavenými inteligentními zdmi, phone boxy pro nerušené telefonní hovory a relaxační zónou.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |