- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
IBA CZ slavnostně otevřela nové kanceláře v Praze
Společnost IBA CZ slavnostně otevřela své nové kanceláře v Praze, do kterých se přestěhovalo jak vedení společnosti, obchodní, marketingové a účetní oddělení, tak i vývojové centrum. IBA CZ je součástí nadnárodní aliance IBA Group a specializuje se na poskytování komplexních služeb v oblasti zakázkového vývoje softwaru zejména v oblastech podnikových portálů, mobilních aplikací, řešení pro správu dokumentů, CRM, Identity Managementu a Business Intelligence. V Praze má kanceláře od roku 1999. Své působení v ČR postupně rozšířila také do Brna a Ostravy. Celkem má IBA CZ přes 120 kmenových zaměstnanců.

Slavnostního otevření nových prostor se zúčastnilo mnoho významných hostů z komerční sféry i státní správy. Sergei Levteev, předseda představenstva IBA Group, a Aleš Hojka, výkonný ředitel společnosti IBA CZ, slavnostně přestřihli pásku, čímž oficiálně otevřeli prostory nových kanceláří.

Aleš Hojka ve svém úvodním projevu mimo jiné řekl: „Přesun do větších prostor pro nás byl nezbytností. Kapacita bývalých kanceláří již nebyla dostačující, a to především kvůli rozšiřujícím se službám ve všech oblastech našeho portfolia tak, abychom našim zákazníkům poskytli řešení, která nejlépe vyhovují jejich potřebám. Z nových prostor jsme upřímně nadšeni, mimo jiné i proto, že v nich můžeme organizovat firemní akce, což pro nás vytváří nové příležitosti.“
Po zahajovacím ceremoniálu hosté absolvovali prohlídku nových prostor s moderními telekonferenčními zařízeními, zasedacími místnostmi vybavenými inteligentními zdmi, phone boxy pro nerušené telefonní hovory a relaxační zónou.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 26.11. | Webinář Zaostřeno na správu a provoz IS |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce








