facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 10. 2006

I.F.T.PROGRES změnila jméno na KARAT Software

Usnesením valné hromady akciové společnosti I.F.T. PROGRES, výrobce a dodavatele komplexního podnikového informačního systému KARAT (ERP), ze dne 27.9.2006, došlo ke změně obchodního jména společnosti na KARAT Software. Důvodem této změny je sjednocení názvu společnosti s názvy produktů pod jednu značku, čímž chce společnost dosáhnout posílení komunikace značky KARAT, a tím i posílení pozice firmy na trhu informačních technologií.

Změna názvu společnosti neznamená žádné změny pro vzájemné vztahy s dodavateli či odběrateli a rovněž nemá vliv na kvalitu a rozsah poskytovaných služeb souvisejících s dodávaným podnikovým informačním systémem KARAT a ISO. Všechny ostatní identifikační údaje společnosti KARAT Software (IČO, DIČ, sídlo společnosti, bankovní spojení, atd.) zůstávají beze změny. Produkt IS ISO bude i nadále plně podporován a potřeby jeho klientů řešeny na odpovídající kvalitativní úrovni.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.