facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 1. 2013

hybris rozšiřuje svůj partnerský program

Společnost hybris oznámila významné rozšíření svého programu Extend. Program je určen pro nezávislé dodavatele softwaru, které spojují úzké pracovní vztahy se společností hybris, ze kterých plynou přínosy pro jejich společné zákazníky. hybris Extend představuje online integrační tržiště, které v jednotlivých oborech poskytuje zákazníkům možnost přístupu k těm nejlepším aplikacím, rozšířením a síťovým službám, vyvíjeným partnery společnosti hybris. Všechny tyto aplikace, rozšíření a služby jsou optimalizované pro spolupráci s platformou OmniCommerce společnosti hybris. Zatímco do klientských řešení firmy již byly integrovány a používají se stovky produktů třetích stran, do programu hybris Extend se kvalifikují pouze dodavatelé s úzkými pracovními vazbami se společností hybris, kteří pro své produkty slibují předem vestavěnou integraci se softwarem hybris.



Program hybris Extend v současnosti zahrnuje více než 30 nezávislých dodavatelů, kteří se společností hybris úzce spolupracují v jedenácti kategoriích: 

  • Analytika a obchodní informace 
  • Řízení kampaní a marketing
  • Komunitní a sociální aktivity
  • Řízení a optimalizace zkušeností zákazníků 
  • Řízení vztahů se zákazníky a služby zákazníkům
  • Plnění
  • Skladové činnosti
  • Tržní integrace a srovnávací nákup 
  • Platby, řízení ochrany před podvody, vyúčtování a zdanění 
  • Posilování rozšířených médií a obsahu 
  • Technologie

 

Elitní úrovně strategického partnerství hybris Extend Strategic Partner dosáhlo sedm dodavatelů. Toto označení je určeno pro partnery, kteří nejenže důsledně ve svých produktech poskytují hlubokou vestavěnou integraci s platformou hybris, ale jsou také lídry ve svých oborech se širokými zákaznickými základnami. Tyto přední společnosti kromě toho se společností hybris vzájemně koordinují společný marketing a implementaci produktů v praxi. Mezi partnery úrovně hybris Extend Strategic Partner patří v současnosti následující společnosti: Adobe, Avalara, Bazaarvoice, Compuware, CyberSource, LivePerson a Responsys.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.