facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 30. 7. 2007

Hybridní DVB-T tuner Asus pro PC a notebooky

U3000_3_H_731.jpgNový televizní tuner Asus My Cinema – U3000Hybrid je charakteristický kompaktním designem. Dovoluje uživatelům PC nebo notebooků sledovat a ve vysoké kvalitě nahrávat DVB-T nebo programy analogové TV či poslouchat FM rádio přijímané prostřednictvím vestavěné sklápěcí antény. Podporovány jsou také funkce nastavení plánovaného nahrávání, EPG nahrávání a časového posunu.

Uživatelsky přívětivý dálkový ovladač poskytuje možnost snadného přepínání mezi kanály. Asus My Cinema – U3000Hybrid je též vybaven LED diodami a využívá technologii “Asus TSSI Technology” pro rychlou korekci síly signálu. Tento televizní tuner je certifikován Microsoftem pro použití v operačních systémech Windows Vista Premium a Basic, a také Windows XP.
Zařízení je napájeno přímo z USB 2.0 rozhraní. Součástí balení jsou vedle dálkového ovladače externí anténní kabel, MCX adaptér pro propojení se střešní anténou, USB kabel, Power Cinema CD a CD s ovladači, utilitami a manuálem.
Koncová cena tuneru činí 1594 Kč (bez DPH).

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.