facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 10. 12. 2014

Huawei zahájil prodej 8“ tabletu MediaPad T1 8.0 s podporou sítí 4G LTE

Společnost Huawei zahájila od 8. prosince na českém trhu prodej nového 8palcového tabletu Huawei MediaPad T1 8.0 LTE, který disponuje podporou vysokorychlostních sítí 4G LTE a díky podpoře SIM karty umožňuje také volání. MediaPad T1 8.0 LTE vyniká kompaktní a velmi tenkou konstrukcí těla se zaoblenými hranami rámu a ideálně tak padne do ruky. Elegantní design tabletu podtrhuje precizní zpracování a zadní část z leštěného hliníku.



Tablet disponuje 8palcovým HD displejem s rozlišením 1280 x 800 px, podporou LTE Cat4 (s rychlostí stahování až 150 Mb/s) a výkonnou baterií s kapacitou 4800 mAh a technologií úspory energie. MediaPad T1 8.0 LTE pohání nový výkonný 64bitový čipset Snapdragon 410 se 4jádrovým procesorem na frekvenci 1,2 GHz a 1 GB operační paměti. Uživatelům je dále k dispozici 16 GB vnitřní paměti s možností rozšíření pomocí MicroSD karet až do 32 GB. Na tabletu běží operační systém Android 4.4, který je doplněný tradiční nadstavbou Emotion UI.

 

Huawei MediaPad T1 8.0 LTE je na českém trhu dostupný od 8. prosince 2014 v nabídce operátora O2 za standardní cenu 4.920,- Kč vč. DPH v bílo-stříbrném provedení.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.