facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 8. 2013

Huawei uvádí na český trh Ascend P6

Společnost Huawei zahajuje od 2. září v České republice prodej nového telefonu HUAWEI Ascend P6, který charakterizuje kovové tělo tenké pouhých 6.18 mm a váha 120 g. Má 1.5 GHz čtyřjádrový procesor, operační systém Android 4.2.2, 2000mAh baterii, 4.7 palcový HD In-Cell LCD displej a technologii ‘MagicTouch’, která zaručuje vyšší citlivost displeje i při ovládání v rukavicích. HUAWEI Ascend P6 disponuje předním fotoaparátem s rozlišením 5MPx s funkcí pro automatickou retuš obličeje. Zadní fotoaparát 8MPx BSI s clonou F2.0 a funkcí 4cm macro view rovněž umožňuje nahrávání a přehrávání videa ve full HD rozlišení 1080P.



Součást uživatelského rozhraní Huawei Emotion je aktualizovaná funkce Uni-Home včetně zvýšeného zabezpečení, dále funkce Huawei Me Widget, MagicTouch, a SmartReading. Nově obsahuje rozhraní Huawei Emotion fotografické funkce panoramatických fotek a rozpoznávání obličeje.

 

Proprietární úsporné technologie Huawei Automated Discontinuous Reception (ADRX) a Quick Power Control (QPC) zajišťují efektivní využívání baterií a rychlejší sdílení souborů, a zvyšují výkon o více než 30 %. Díky funkci AirSharing pro více displejů lze telefon připojit k celé řadě zařízení.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.