Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 10. 2012

Huawei Ascend G600 přichází na český trh

Společnost Huawei uvede v listopadu na český trh nový smartphone HUAWEI Ascend G600. Telefon využívá operační systém Android 4.0 ICS, má 8megapixelový fotoaparát s BSI snímačem, autofokusem (AF) a dva reproduktory s DTS prostorovým zvukem. Velký 4,5placový LCD IPS HD displej s rozlišením 960x540 pixelů nabízí ostrý a jasný obraz. Displej je před nechtěným poškozením chráněný odolným sklem Corning Gorilla Glass. Srdcem telefonu Huawei Ascend G600 je dvoujádrový procesor pracující na frekvenci 1,2 GHz. O energii se stará 1930mAh lithium polymerová baterie s dlouhou výdrží. Telefon se kompletně nabije za čtyři hodiny, spustí se za 5 sekund a díky úsporné technologii Huawei, která řídí a optimalizuje spotřebu energie, vydrží v pohotovostním režimu více než 15 dnů.



HUAWEI Ascend G600 umožňuje lepší konektivitu a sdílení souborů přes Wi-Fi Direct, Bluetooth a DLNA. Operační paměť o kapacitě 768 MB a interní 4 GB lze rozšířit až na 32 GB pomocí paměťových karet MicroUSB 2.0 a Micro-SD.

 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.