facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 11. 8. 2006

HP rozšiřuje nabídku digitálních fotoaparátů

fotakyHP_632.jpgNové čtyři produkty v portfoliu kompaktních digitálních fotoaparátů představila společnost HP. Jedná se o modely z řady HP Photosmart nesoucí označení E427, M627, R827 a R967.Všechny modely mají celokovová těla a kromě E427 také trojnásobný optický zoom. Liší se hlavně rozdílným rozlišením použitých snímacích čipů, které se pohybuje od 6 do 10 megapixelů, dále pak velikostí interní paměti (16 resp. 32 MB), velikostí digitálního zoomu (5x – 10x), množstvím zabudovaných funkcí a technologií a samozřejmě pořizovací cenou. Paměť se dá rozšiřovat moduly SD a MMC.

Fotoaparáty jsou vybaveny řadou vlastností, mezi nimiž nechybí např. možnost záznamu ozvučených videoklipů, úprava fotografií přímo ve fotoaparátu (technologie HP Real Life), rozhraní PictBridge, funkce HP Photo Steady Anti-Shake. V rámci služeb HP Total Care je ke všem uvedeným fotoaparátům k dispozici 90denní plnohodnotná zákaznická podpora po uplynutí záruční lhůty, pro více informací navštivte webové stránky www.hp.com/support.
Všechny modely jsou na trhu od srpna 2006 za tyto ceny včetně DPH: HP Photosmart E427 – 3.290 Kč, HP Photosmart M627 – 6.490 Kč, HP Photosmart R827 – 8.290 Kč, HP Photosmart R967 –10.490 Kč.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.