facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 27. 6. 2012

HP rozšířila manažerský tým

Na pozici regionálního ředitele divize HP Software pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko nastoupil od června Radovan Dršata (49). Jeho přímým nadřízeným se stal Andreas Stejskal, ředitel HP Software v regionu střední a východní Evropy (CEE). V nové pozici je Radovan Dršata na území „svého“ regionu zodpovědný zejména za plnění obchodních cílů, rozvoj nových aktivit i podílu na trhu a řízení mezinárodního týmů specialistů zajišťujících podporu všech dílčích součástí rozsáhlého softwarového portfolia HP. Před svým příchodem do HP pracoval Radovan Dršata v IBM, kde zastával několik manažerských pozic v rámci tuzemského, středoevropského a východoevropského regionu. Do IBM přešel z postu ředitele rakouské pobočky společnosti Rational Software, kterou koupilo IBM v roce 2003. Celkově má více než dvacetileté zkušenosti z působení v mezinárodní oblasti IT. Radovan Dršata žije od roku 1991 v Rakousku. Je absolventem ČVUT v Praze, kde v roce 1986 dokončil studia elektrotechnické fakulty, poté získal ještě doktorát na Ekonomické Univerzitě Vídeň a titul MBA z California State University Hayward.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.