facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 11. 2007

HP představila Service Delivery Platform

HP SDP pomáhá sjednotit telekomunikace, web a IT do konvergentních služeb

Společnost HP oznámila uvedení zdokonalené síťové platformy, která pomůže telekomunikačním operátorům poskytovat služby miliónům zákazníků. HP Service Delivery Platform (SDP) 2.0 umožňuje operátorům nabízet jejich zákazníkům lepší přístup ke konvergentním službám, multimédiím a službám webu 2.0 z mobilních zařízení. HP SDP 2.0 obsahuje softwarové technologie pro řízení, správu a zajištění kvality, které pomohou poskytovatelům služeb naplno využít architekturu orientovanou na služby (SOA). Toto pojetí vytváří jednotnou vrstvu prostředků, díky nimž mohou různé služby komunikovat s bezdrátovými i drátovými sítěmi, aplikacemi jiných stran a nejrůznějšími kombinacemi webových služeb – hybridními aplikacemi webu 2.0 (mash-ups). HP SDP 2.0 tak umožňuje operátorům vytvářet konvergované služby, jež spojují telekomunikační, webové a IT zdroje.



HP SDP 2.0 nabízí mechanismy pro ovládání úrovně služeb i mechanismy správy identit a zabezpečení, jež se promítají do většího komfortu pro koncové zákazníky. Kromě toho je platforma plně podporována poradenskými a integračními službami HP, které urychlují její nasazení. HP SDP 2.0 poskytuje vývojářům mechanismy správy identit, virtualizovanou kontrolu nad informacemi v uživatelských profilech a mechanismy SOA pro sdílení kontextových informací například o poloze, preferencích a členství ve webových komunitách.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.