Aktuality -> IT společnost - 17. 5. 2007

HP má novou marketingovou manažerku

Grafova720.jpgSpolečnost HP oznamuje, že do funkce marketingové manažerky divize IPG (Imaging and Printing Group - tiskárny a ostatní digitální zobrazovací zařízení), byla jmenována Marcela Gráfová. Funkce se ujala 1. 5. 2007. V divizi IPG bude mít na starosti marketing produktů a koordinaci veškerých marketingových aktivit HP, zaměřených na spotřebitelský trh (consumer marketing). Marcela Gráfová v HP působí od roku 2004. Doposud zastávala pozici Channel marketing programs manažera pro Českou a Slovenskou republiku, kde byla zodpovědná za vzdělávání partnerské organizace a další programy. Do HP přišla ze společnosti Compaq, kde pracovala v oddělení partnerského prodeje od roku 1997. Marcela Gráfová vystudovala katedru Financí a finančních služeb Vysoké školy finanční a správní v Praze, je vdaná a má dceru, její zálibou je především cestování.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.