facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 5. 8. 2005

HP má nového manažera organizace SPO a SMB

Společnost Hewlett-Packard oznamuje, že do funkce manažera organizace SPO a SMB byl jmenován Pavel Machovský. Zároveň byla na pozici Channel Marketing And Operations pro Česko a Slovensko jmenována Marcela Gráfová. Pavel Machovský zahájil svoji profesní kariéru v roce 1995, od kdy zároveň působí v HP. Kromě pozice Logistic manažera většinu této doby věnoval rozvoji servisních služeb ve spolupráci s partnerskými organizacemi HP. Po spojeni HP a Compaq v roce 2002 byl pověřen konsolidací a řízením servisních partnerských organizací a následně i za řízení rozvojových aktivit pro prodej servisních služeb do segmentu SMB.

Organizace SPO - Solution partners organization, jejímž vedením byl pověřen, se primárně zabývá prodejem HP výrobků a služeb prostřednictvím obchodních partnerů, tvoří tedy významnou složku obchodních aktivit HP a hraje klíčovou roli při uspokojování potřeb našich společných zákazníků v segmentu SMB. Marcela Gráfová působila ve společnosti Compaq od roku 1997, kde byla odpovědná za marketing a vzdělávací programy zaměřené na partnerský kanál. Ve společnosti Hewlet Packard vede partnerský marketing a tým odpovědný za programy, vzdělávání a komunikaci související s partnerskou organizací. Po spojení skupin zajišťujících parterské programy a marketing v Čechách a na Slovensku byla Marcela Gráfová jmenována do funkce manažera obou těchto nadnárodních týmů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.