facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 10. 2006

HP kupuje VoodooPC

hp_woodoopc_640.jpgSpolečnost HP oznámila, že podepsala smlouvu o akvizici firmy VoodooPC, předního světového vývojáře a výrobce personalizovaných herních PC systémů. Po dokončení této transakce bude v rámci divize HP Personal Systems Group utvořen samostatný obchodní útvar zaměřený výhradně na herní průmysl. Rahul Sood, spolumajitel VoodooPC, bude v tomto nově vzniklém útvaru jmenován ředitelem pro technický rozvoj a Ravi Sood, rovněž spolumajitel VoodooPC, se stane ředitelem pro rozvoj strategický.

Návrh integrace útvaru pro herní průmysl do organizační infrastruktury HP počítá s jeho propojením se složkami pro výzkum a vývoj, které mu poskytnou přístup k nejnovějším výrobním technologiím a inovacím HP. Společnost VoodooPC se zabývá dodávkami vysoce výkonných, stylových a technicky vyspělých PC systémů určených pro náročné hráče. Tato akvizice, jakmile bude dokončena, rozšíří působnost HP do sektoru vyspělého herního průmyslu a současně zvýší podíl účasti značky VoodooPC na světových trzích. Společnost HP plánuje zachovat současný distribuční model i značku firmy VoodooPC, stejně jako činnost oddělení marketingu, prodeje, podpory a vývoje. Očekává se, že akvizice bude dokončena v listopadu 2006. Podmínky prodeje zveřejněny nebyly.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.