Aktuality -> IT společnost - 23. 1. 2009

HP jmenovala ředitele komunikace

Společnost Hewlett-Packard oznámila jmenování Karla Taschnera (36) novým ředitelem komunikace HP pro Českou a Slovenskou republiku s platností od 1. února 2009. Pozice ředitele komunikace byla nově vytvořena na základě rozhodnutí evropského vedení HP o společném přístupu k českému a slovenskému trhu. Hlavním cílem Karla Taschnera v nové pozici je využít lokální zkušenosti v rámci evropského týmu a pokračovat ve zlepšování komunikace společnosti HP v Čechách a na Slovensku. Ze své dosavadní pozice manažera marketingové komunikace českého zastoupení společnosti Hewlett-Packard přechází Karel Taschner do evropského expertního centra PR a AR divize Technology Solution Group. Toto expertní centrum zajišťuje v regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika) veškerou komunikaci pro média a analytiky. Karel Taschner přešel do společnosti Hewlett-Packard v roce 2006 z ČESKÉHO TELECOMU (dnes Telefónica O2), kde zastával pozici výkonného ředitele vnitřní a vnější komunikace.



 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?