Aktuality -> IT Business - 22. 4. 2022 - Zdeněk Gric

HP a E LINKX otevřely v Praze první kamennou prodejnu ve střední Evropě

Společnost HP s partnerem E LINKX otevřela v Praze první kamenný obchod HP ve střední Evropě. Zákazníci prodejnu s přibližnou rozlohou přibližně 200 m2 naleznou v blízkosti nákupního centra Arkády Pankrác. Značkový showroom a obchod společnosti HP v Praze, který provozuje společnost E LINKX, nemá být jen další prodejnou. Cílem je zde také informovat a vzdělávat uživatele – to vše formou pořádání nejrůznějších akcí, které budou zahrnovat představování nových produktů či výukové kurzy.



Nabízený sortiment mimo jiné obsáhne i tiskárny a spotřební materiál, speciální PC sestavy, vysoce výkonná zařízení i standardní stolní počítače a notebooky pro každodenní použití s cílem zaujmout co největší počet zákazníků.

Chování spotřebitelů se dramaticky změnilo, jelikož poptávka po hybridním způsobu práce, ale i zábavě stále roste. Tato poptávka po nových zážitcích vytvořila další příležitosti pro značky, které dokáží nejlépe propojit on-line a off-line svět. Moderní nákupní zážitek musí poskytovat osobní zapojení pro on-line zákazníky a zároveň přinášet přidanou hodnotu i pro off-line zákazníky.

„Rádi bychom se soustředili na služby poskytované zákazníkům, budování pevného vztahu se zákazníkem a posílení loajality ke značce HP. Jako jednu z největších výhod bychom rádi vyzdvihli okamžitou podporu poskytovanou klientovi,“ informuje Erika Lindauerová, generální ředitelka HP pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Navíc bychom chtěli, aby se toto místo stalo centrem pro kreativní prezentaci výrobků HP. Zveme návštěvníky, aby fotili, natáčeli videa a stali se součástí zákaznické cesty společnosti HP.“

„Kromě HP produktů pro běžné domácí využití si zákazníci budou moci prohlédnout a na vlastní kůži vyzkoušet i technologie, které k vidění běžně nebývají. Půjde například o speciální sestavy a profesionální vysoce výkonná zařízení. Rádi bychom se zaměřili i na herní počítače a notebooky, virtuální realitu a další specifická zařízení pro různé profesní i zájmové kategorie, jako jsou tvůrčí pracovníci, designéři, výrobci, architekti a inženýři. Chceme tu ale být pro každého, tedy i pro zákazníka, který si přijde vybrat základní nebo pokročilejší počítač či notebook pro domácí využití. Tomu pomůžeme s vytvořením té nejlepší sestavy a s rozšířením povědomí o tom, co jim může HP nabídnout,“ říká Roman Plášil, ředitel e-shopu HPmarket.cz.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.