- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
HP a E LINKX otevřely v Praze první kamennou prodejnu ve střední Evropě
Společnost HP s partnerem E LINKX otevřela v Praze první kamenný obchod HP ve střední Evropě. Zákazníci prodejnu s přibližnou rozlohou přibližně 200 m2 naleznou v blízkosti nákupního centra Arkády Pankrác. Značkový showroom a obchod společnosti HP v Praze, který provozuje společnost E LINKX, nemá být jen další prodejnou. Cílem je zde také informovat a vzdělávat uživatele – to vše formou pořádání nejrůznějších akcí, které budou zahrnovat představování nových produktů či výukové kurzy.

Nabízený sortiment mimo jiné obsáhne i tiskárny a spotřební materiál, speciální PC sestavy, vysoce výkonná zařízení i standardní stolní počítače a notebooky pro každodenní použití s cílem zaujmout co největší počet zákazníků.
Chování spotřebitelů se dramaticky změnilo, jelikož poptávka po hybridním způsobu práce, ale i zábavě stále roste. Tato poptávka po nových zážitcích vytvořila další příležitosti pro značky, které dokáží nejlépe propojit on-line a off-line svět. Moderní nákupní zážitek musí poskytovat osobní zapojení pro on-line zákazníky a zároveň přinášet přidanou hodnotu i pro off-line zákazníky.
„Rádi bychom se soustředili na služby poskytované zákazníkům, budování pevného vztahu se zákazníkem a posílení loajality ke značce HP. Jako jednu z největších výhod bychom rádi vyzdvihli okamžitou podporu poskytovanou klientovi,“ informuje Erika Lindauerová, generální ředitelka HP pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Navíc bychom chtěli, aby se toto místo stalo centrem pro kreativní prezentaci výrobků HP. Zveme návštěvníky, aby fotili, natáčeli videa a stali se součástí zákaznické cesty společnosti HP.“
„Kromě HP produktů pro běžné domácí využití si zákazníci budou moci prohlédnout a na vlastní kůži vyzkoušet i technologie, které k vidění běžně nebývají. Půjde například o speciální sestavy a profesionální vysoce výkonná zařízení. Rádi bychom se zaměřili i na herní počítače a notebooky, virtuální realitu a další specifická zařízení pro různé profesní i zájmové kategorie, jako jsou tvůrčí pracovníci, designéři, výrobci, architekti a inženýři. Chceme tu ale být pro každého, tedy i pro zákazníka, který si přijde vybrat základní nebo pokročilejší počítač či notebook pro domácí využití. Tomu pomůžeme s vytvořením té nejlepší sestavy a s rozšířením povědomí o tom, co jim může HP nabídnout,“ říká Roman Plášil, ředitel e-shopu HPmarket.cz.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |









