facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 4. 2005

Hostování e-mailových schránek na Czechii

Nabídka webhostingových služeb na stránkách www.czechia.com byla obohacena o hostování e-mailových schránek. Jednotlivci a firmy si tak mohou pronajmout prostor pro své e-maily, aniž by provozovali webové stránky. Nová služba poskytuje uživatelům pronájem prostoru na poštovním serveru. E-mailové schránky mají adresu podle domény druhého řádu, například info@firma.cz. Zákazník nemusí provozovat vlastní webovou prezentaci ani platit pronájem webového prostoru. Potencionální zákazníci si navíc mohou pronájem e-mailů vyzkoušet po dobu 2 týdnů zdarma.

Levnější program s názvem „E-mail“ je vhodný především pro nenáročné uživatele a soukromé osoby. Nabízí pět poštovních schránek o velikosti 15 MB. K dispozici je podpora protokolů POP3, SMTP a IMAP. Samozřejmostí je antivirová a antispamová ochrana e-mailové komunikace a možnost přístupu přes webový prohlížeč z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu. Varianta „E-mail Pro“ poskytne náročnějším uživatelům neomezený počet poštovních schránek, přičemž celková velikost vyhrazeného prostoru pro doménu začíná na 300 MB a lze ji libovolně navyšovat. Program je určen hlavně firemním zákazníkům. Ti mohou využít jednoduchou správu uživatelů, neomezený počet aliasů nebo třeba filtry příchozích zpráv.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.