facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 18. 5. 2005

Hospodářský výsledek ANECT za rok 2004

Společnost ANECT dosáhla v roce 2004 tržeb z hlavní činnosti 890 mil. Kč. Tržby vzrostly o 53 % ve srovnání s rokem 2003. Tento nárůst souvisel s významnou zakázkou pro DHL a výrazně překročil plán tržeb pro rok 2004. Služby činí 248 mil. Kč obratu, což je zhruba 28% celkové částky. Zbývajících 642 mil. Kč představuje prodej technického a programového vybavení. Nejvýraznější změnou ve struktuře tržeb je plánované zvýšení podílu komerčního sektoru a sektoru telco na celkových tržbách společnosti. Podíl těchto obchodních sektorů na celkových tržbách činil 50% v roce 2003, v roce 2004 narostl na 76%.

Projekty společnosti ANECT standardně pokrývají všechny vrstvy informačních a komunikačních systémů zákazníků. Vzhledem k vývoji v dané oblasti je společnost připravena zákazníkům zvyšovat kvalitu jejich informačních a komunikačních systémů v oblastech bezpečnosti i bezdrátové technologie. Nová sekce společnosti zaměřená na vývoj aplikací je připravena uspokojit poptávku po zákaznických řešeních a využít při tom zkušeností z projektů v dalších technologických oblastech.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.