Aktuality -> IT Business - 23. 5. 2005

Horeca Special 2005 potvrdila rostoucí zájem o informace

Horeca268.jpg Třetí ročník konference Horeca Special se uskutečnil 17. 5. 2005 v Top Hotelu Praha a příjemně překvapil zejména vysokým zájmem účastníků. Z registrovaných 170 zájemců se nakonec reálně účastnilo 160 delegátů, což je asi o 20 % více než v minulých 2 ročnících. Rovněž téměř 40% zastoupení hoteliérů a restauratérů na této akci je velmi pozitivním signálem. Nejlépe byl hodnocen příspěvek představující marketingový koncept středověkého restaurantu Dětenice, druhým nejlépe hodnoceným vystoupením byl příspěvek Značka – hodnota i pro zákazníka horeca.

Organizace konference, včetně konferenčních prostor a stravování získala velmi dobré ohodnocení. Množstvím námětů navrhovaných účastníky pro prezentaci na dalších obdobných akcích zavazuje organizátory k ještě pečlivější přípravě témat blížící se „velké“ podzimní konference Czech Horeca Summit 2005, která se uskuteční 2. 11. 2005, opět v Top Hotelu Praha. Atmosféru HORECA Special 2005 Vám přiblíží i fotogalerie na adrese www.horeca21.cz.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.