facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 5. 2005

Hokej odvedl fanoušky od počítačů

Obliba hokeje je v českém prostředí skutečně mimořádná, což potvrzují i statistiky služby NAVRCHOLU.cz. Z nich totiž vyplývá, že během zápasů českého týmu pravidelně a výrazně klesala návštěvnost měřených webů. Největší propad způsobilo nedělní finále, kdy návštěvnost proti průměrným nedělním hodnotám klesla až o 36,2 %. Intenzivní pokles zaznamenala také čtvrteční návštěvnost (až 23,6 %) kvůli čtvrtfinálovému utkání. Semifinále v sobotu snížilo návštěvnost jen o 11,3 % proti průměru, což je však zřejmě dáno obecně nižší průměrnou sobotní návštěvností.

Návštěvnost internetových stránek ve všední den odpoledne pravidelně klesá, ovšem během čtvrtečního hokejového čtvrtfinále se počet návštěvníků snížil ještě výrazněji. Propad se stupňoval až do devatenácté hodiny, kdy dosáhl nejnižšího bodu, což odpovídá době prodloužení zápasu. V tuto dobu vzhledem k průměru navštívilo některý z měřených serverů o více než 20 % lidí méně. Naproti tomu v sobotu natolik výrazný pokles návštěvnosti internetu zaznamenán nebyl, což je s velkou pravděpodobností způsobeno obecně nižší sobotní návštěvností, se kterou se data ze 14. května srovnávají.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.