facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 7. 6. 2006 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Hlasový balíček od Tiscali

telvol623.jpgOdpovědí na zvýšení paušálního poplatku domácím uživatelům Českým Telecomem je nová nabídka společnosti Tiscali. Ta od 6. června 2006 nabízí tarif Tiscali Call Nonstop, který umožňuje neomezená místní a dálková volání na pevnou linku za měsíční poplatek 250 Kč bez DPH. Do 31.7.2006 mohou navíc noví zákazníci již při objednání tarifu okamžitě ušetřit 250 Kč za standardní aktivační poplatek, pokud si nový tarif objednají on-line na webových stránkách Tiscali.

K této nabídce je nutno dodat následující upřesnění. "Neomezené volání" znamená neomezený počet hovorů na pevné linky na území České republiky. Po dobu prvních 30 minut každého volání není zákazníkovi hovor účtován. Po uplynutí této doby je hovor účtován podle standardního ceníku Tiscali Call. Českému Telecomu se platí i nadále měsíční paušál za používání telefonní linky.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.