Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 2. 2009

Hlasové zprávy nové generace v síti Telefónica O2

Společnost Alcatel–Lucent oznámila, že si ji poskytovatel pevných a mobilních telekomunikačních služeb Telefónica O2 Czech Republic vybrala pro dodávku systémů pro hlasové zprávy nové generace pro své zákazníky. Zákazníkům pevných a mobilních služeb Telefónica O2 bude díky nové konvergované platformě systému hlasových zpráv od společnosti Alcatel-Lucent zpřístupněna řada inovativních služeb jako doplněk tradiční hlasové schránky, díky webovému uživatelskému rozhraní si budou moci zákazníci vybírat, jakým způsobem a kdy jim budou vzkazy doručovány. Služba podporuje český, slovenský a anglický jazyk.



Na základě pětileté smlouvy, která zahrnuje vedení projektu, softwarovou integraci, instalaci a údržbu, provedl Alcatel–Lucent migraci hlasových schránek 2,2 milionu zákazníků pevných a mobilních služeb. Klíčovým úkolem kompletní migrace hlasových schránek byl přesun uvítacích pozdravů, oznámení a osobního nastavení všech uživatelů z dosavadního systému na novou konvergovanou infrastrukturu bez narušení komfortu služeb zákazníků společnosti Telefónica O2.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?