facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 2. 2009

Hlasové zprávy nové generace v síti Telefónica O2

Společnost Alcatel–Lucent oznámila, že si ji poskytovatel pevných a mobilních telekomunikačních služeb Telefónica O2 Czech Republic vybrala pro dodávku systémů pro hlasové zprávy nové generace pro své zákazníky. Zákazníkům pevných a mobilních služeb Telefónica O2 bude díky nové konvergované platformě systému hlasových zpráv od společnosti Alcatel-Lucent zpřístupněna řada inovativních služeb jako doplněk tradiční hlasové schránky, díky webovému uživatelskému rozhraní si budou moci zákazníci vybírat, jakým způsobem a kdy jim budou vzkazy doručovány. Služba podporuje český, slovenský a anglický jazyk.



Na základě pětileté smlouvy, která zahrnuje vedení projektu, softwarovou integraci, instalaci a údržbu, provedl Alcatel–Lucent migraci hlasových schránek 2,2 milionu zákazníků pevných a mobilních služeb. Klíčovým úkolem kompletní migrace hlasových schránek byl přesun uvítacích pozdravů, oznámení a osobního nastavení všech uživatelů z dosavadního systému na novou konvergovanou infrastrukturu bez narušení komfortu služeb zákazníků společnosti Telefónica O2.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.