facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 5. 2006

Hlasové služby T!P končí

EurotelNMT620.jpgSpolečnost Eurotel Praha se rozhodla ukončit z důvodu náročnosti údržby a nerentability hlasový provoz využívající technologii NMT v pásmu 450 MHz. Stane se tak na přelomu června a července letošního roku. S ukončením hlasového provozu na této analogové technologii dojde ke zrušení všech hlasových služeb T!P založených na této zastaralé technologii. Zákazníci až doposud využívající tyto služby budou moci přejít na hlasové služby v GSM a UMTS sítích Eurotelu. Zůstanou jim jak stávající čísla, tak tarify a budou moci využít výhodných přechodových nabídek.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.