facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Hewlett-Packard rozvíjí svůj Internetový obchod v ČR

HPMarket.jpgSpolečnost Hewlett-Packard si jako několikanásobný systémový integrátor roku uvědomuje důležitost své pozice na trhu a přichází s novou Internetovou prezentací v České republice. Součástí této prezentace je i Internetový obchod dostupný na www.hpmarket.cz.

S ohledem na trendy trhu Internetového prodeje i na základě zákaznických požadavků připravilo HP novou podobu své "výkladní skříně" prodeje v České republice. Především zákazníci ale i partneři HP ocení přehlednost nabídky, nově stylizovanou grafiku v duchu HP i řadu pokročilých funkcí. V nabídce Internetového obchodu HP je celé portfolio produktů pro domácnost a malou kancelář. Své zastoupení zde mají produktové řady notebooků, PC, PDA, inkoustových i laserových tiskáren, LCD monitorů, projektorů, digitální fotografie a spotřebního materiálu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.