Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 8. 2005

Helplinka Nokia je nyní přístupná za cenu místního hovoru

Společnost Nokia vychází vstříc českým zákazníkům tím, že mění telefonní číslo své zákaznické linky a snižuje její tarifikaci. Původní telefonní linka byla tarifikována poplatkem 16 Kč za minutu pro hovory z celé České republiky. Nová zákaznická helplinka, která již byla uvedena do provozu, umožňuje zákazníkům volat z jakéhokoli místa v České republice za cenu místního hovoru. Například zákazníci volající z pevné linky zaplatí 3,14 Kč za minutu hovoru (bez DPH). Hovory z mobilních telefonů jsou účtovány podle platných tarifů jednotlivých operátorů. Nové telefonní číslo helplinky Nokia je +420 841 166 542.Původní číslo zákaznické linky bude funkční do konce měsíce srpna s tím, že po jeho vytočení bude zákazník ihned informován o novém čísle a poté bude hovor automaticky přesměrován do Nokia call centra.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.